Google bude opouštět Allo, kde Google Asistent měl svůj debut

Google se dlouhou dobu potýkal s jeho strategií zpráv, popravdě už to bude několik let, několik různých experimentů a falešných začátků, od té doby, co Google Talk byl spuštěn někdy v roce 2005. Přidejte na tento seznam další dvě z jeho nedávných iniciativ, Hangouts a Allo, které jsou právě nyní vypínány a opouštěny.
 
Hangouts bude žít dále jako podnikový nástroj, zatímco funkce Allo budou integrovány do Android textovací aplikace Android Messages. Allo bude podporováno ještě do března 2019 a uživatelé si tak mohou exportovat všechny jejich historie zpráv z aplikace.
 
Propagace Duo a Messages.
 
K přidání Android Messages, Google také propaguje jeho video-hovorovou aplikaci Duo. Společnost uvádí, že Duo zaznamenává „větší růst a zapojení napříč operačními systémy Android a iOS.“
 
V roce 2016, kdy bylo ALlo spuštěno, Danny Sullivan (nyní ve společnosti Google jako mluvčí) vyjádřil jistou míru skepticismu ohledně šancí Allo, protože měl v té době nějaké velice prazvláštní funkce. Avšak hlavní důvod, proč je vlastně zavření Allo tak důležité, je to, že to byla aplikace, která měla první užití Google Asistenta.
 
Použití Google Asistenta k rozlišování.
 
ALlo měl vyčnívat nad ostatními textovými aplikacemi tím, že zahrne Google Asistenta a možnosti vyhledávání. Allo uživatelé byli schopni zeptat se Asistenta a požádat jej o spuštění místního vyhledávání, získávání map, zpráv, skóre, počasí a různých cestovních informací, nebo byl také schopen učinit restaurační rezervaci kromě jiných a dalších věcí.
 
Avšak vylepšená funkcionalita nijak nezachytila oko uživatelů nebo nepomohla s poháněním adopce Google Asistenta. A Google Asistent krátce na to dostal své místo na chytrých telefonech a chytrých reproduktorech.
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
S uzavřením Google HAngouts (pro spotřebitele) a Allo, Google neopouští textování. Jednoduše kráčí pryč od těchto aplikací, které se potýkaly s horší adopcí u uživatelů. Avšak společnost stále vidí textování jako kritický nástroj pro marketéry. Jeden příklad toho je integrace textování do Google My Business minulý rok nebo ještě nedávné vylepšení klik-pro-zprávu- reklam.