Nálezy Mozu.
 
„Zatímco Google se technicky zlepšil v různorodosti stránek, aktualizace byla velice úzce zaměřena a museli jsme se tak ponořit hluboko, abychom našli jakékoliv důkazy o zlepšení,“ napsal Pete Meyers ze společnosti Moz. „Dopad aktualizace různorodosti webových stránek ve vyhledávání nebyl vůbec na stejné úrovni jako údajná aktualizace, která nám byla předkládána před-oznámením a také vzhledem k PR, kterému se jí dostalo. Co se týče stavu různorodosti stránek na stránce s výsledky vyhledávání, Google učinil pouze menší změny, avšak stále má dost práce před sebou,“ uvedl.
 
Jenom aby bylo jasno, toto hlášení se dívalo na data set o zhruba deseti tisících klíčových slov, takže určitě hlášení nepokrývá nekonečné množství všech požadavků na vyhledávání, které mohly být ovlivněny. Také firmy či navigační požadavky pravděpodobně patřily mezi výjimky v pravidlu, neboť Google uvedl, že možná bude třeba ukázat více než dva výsledky pro ten samý požadavek. Někdo, kdo hledá pro specifickou firmu, totiž pravděpodobně chce vidět více výsledků z oficiální stránky a Google mu je pravděpodobně ukáže spolu s doménou společnosti a to vícekrát než dvakrát.
 
Ale jsou tu alespoň nějaké změny.

Ohodnoťte příspěvek